retourneren

retourneren uit de webshop

Alle retouren worden verzorgd door of Ozaflu TMpost

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn kunnen wij helaas niet aannemen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het retour formulier op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met LammertBegeman of Ozaflu , op deze pagina vindt u het retour formulier ook. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Een product retourneer je compleet, in nieuwstaat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Een product voldoet niet (volledig) aan de retourvoorwaarden als:

  • Het product niet compleet is zoals geleverd in de doos
  • Het voor u speciaal besteld is en een waarde boven 250,- heeft
  • De verpakking of het product onnodig beschadigd is
  • Het product meer gebruikt is dan nodig was om het te kunnen beoordelen (bekijken of proberen).

Indien je meer hebt gedaan dan nodig was om het artikel te kunnen beoordelen zal Lammert Begeman of Ozaflu een waardevermindering van het product bij je in rekening brengen en/of de kosten die nodig zijn om het product weer te kunnen verkopen.

Werkt het apparaat niet goed? Dat valt onder de wettelijke garantieregeling. Wij helpen je dan met reparatie/vervanging.

  • Als je er voor kiest de artikelen per post te retourneren, en er gaat iets mis in termen van kwijtraken of (extra) ontstane schade aan het artikel, is dat risico voor jou.

Wat kun je niet ruilen of retourneren?

Sommige producten kunnen niet retour gestuurd of geruild worden:

  • Alle artikelen boven 250,- aangezien deze speciaal voor u worden besteld, indien het artikel niet goed werkt geldt de normale garantie.
  • Overige producten die speciaal voor je besteld zijn.
  • Alle producten zoals A.Vogel, Bloem, cbd olie of thee kunnen uit hygiene oogpunt niet retour
  • Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden (als deze producten geseald zijn en de seal is verbroken), zoals gezondheid artikelen waarvan de verpakking geopend is.
  • Artikelen die geregistreerd zijn

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Het retour formulier

Formulier-voor-herroeping-tmpost Download

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lammertbegeman.bl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15 uur worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 48 uur.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor bestellingen tot 10 kilo, daarboven gelden de normale TNT tarieven voor zware artikelen. Idem voor Belgie of Duitsland

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Kijk voor de overige verzend voorwaarden hier

Lammert Begeman of Ozaflu TMpost